ESSB Quality Consulting
Meniu

Analiza companiei client

-

consultanta ISO

2. Analiza companiei client

Analiza companiei client și a sistemului de management existent este cea de-a doua etapă în implementarea sistemelor de management. Pe parcursul acestei etape, vor fi prezentați managementului de vârf pașii de implementare a sistemului și necesitatea implicării managementului în acest proces.
Obiectivele urmarite în timpul analizei de diagnoză sunt:

¸ Identificarea sistemului real de lucru și compararea acestuia cu cerintele standardului de referinta;

¸ Identificarea elementelor tehnico-organizatorice si a practicilor curente care pot constitui baza viitorului sistem de management;

¸ Identificarea situatiilor neconforme fata de cerintele standardului de referinta;

¸ Identificarea punctelor critice ale fluxului de activitati, care pot provoca intirzieri, deficiente, etc.;

¸ Resursele umane si materiale existente;

¸ Sistemele de inregistrari si evidenta existente.


Ultimele proiecte

mp3 database pdf database mp3 database pdf database